Lugnet har lagt sig



Jag har haft besök av min kompis A och hennes hundar idag. Promenad, prat och fika såklart.
Totalt 5 hundar och 5 katter inne när vi fikade...härligt att det fungerar så bra.

Det blev en hel del bus, så nu är det väldigt lugnt bland de fyrbenta här i huset.



1 Mia:

skriven

Härligt! Det är mysigt med djur, mina "barnbarn" har hälsat på här idag, godingarna!

2 soffie:

skriven

men va mysigt!Å va goa de ser ut!

ha en trevlig kväll

3 kats:

skriven

SÅ härligt när det fungerar med hundar så där... jättekul.

Svar: anitfäll... jag har speciella verktyg som gör att gammalt hår släpper. I badet använder jag speciella borstar som tar bort ... sedan när jag torkar så med hjälp av turbofönen och borstar så åker den sista lösa i pälsen... Det är mkt effektivt.

Kommentera här: