Ledig!!

Nu är jag ledig i tre dagar...såååå skönt!!!
När jag kom hem från jobbet igår var jag helt utmattad och somnade i soffan efter middag och promenad.
Mitt jobb är sällan fysiskt ansträngande men det tar på psyket...vissa dagar mer än andra och igår var det en sådan dag som gjorde min hjärna helt utmattad.



Dagen idag har börjat bra, jag och A har varit ute på en timmes promenad, vi har ätit sen frukost och jag har börjat bearbeta Mount Laundry...evighetsgörat.
Har tänkt gå en runda med dammsugaren också när A åkt iväg på jobbet men sen tror jag det får vara nog med måsten för idag.
=)



1 Åsa:

skriven

Hoppas du klarar av att hålla dig ifrån "måstena"... det kan vara svårt.

2 Nettan:

skriven

Försök att koppla av lite när du är ledig också.

Det är ju ingen som tar ifrån dig jobbet i alla fall. Ha h a!



många kramizar

nettan

3 Lena:

skriven

Jag hör av mig om det blir ällingar till salu =)))



Ha en fortsatt skön kväll!



Kram Lena

4 MissyElliot:

skriven

Vad skönt att ledigheten kommer precis just nu då... Passa på och njut...

kramiz

Kommentera här: