Kloka ord

Man får inte glömma att pussas...inte ens på söndagar.



Det sägs många kloka saker i "En annan del av Köping".

=)

1 Barnens Hjältar:

skriven

:-) Så sött..

2 Ulla:

skriven

Tack snälla för min utmärkelse! Önskar dig en go dag!

3 Mormormu:

skriven

Och även idag blir det pussar för min del... av tre barnbarn!

Köping är ett helt underbart program! Man blir lycklig i hela kroppen!!

4 Emma-Pemma:

skriven

Underbar kommentar! <3



Pussar i drivor har det blivit hela helgen, och lär fortsätta veckan ut! Mina fantastiska Sessor är ju hos mig, och jag njuter till fullo!



Hoppas du fått en bra start på veckan!

5 carolina,:

skriven

Jag missar aldrig I en annan del av Köping. Man blir bara helt glad i hela kroppen av det gänget!

6 sweetmama:

skriven

Dom är så kloka så i Köping!

Där kan man lära sig mycket bra

7 Plogflickan:

skriven

Så sant ;-)

8 maria:

skriven

Så bra och naturligt program :)) Ett måste att se...



Må så gott !

Kram kram

Kommentera här: