Invägning

I år kommer lördagar att bli vägningsdag för mig. Har alltid varit måndagar tidigare men nu känns det som att det är dags att byta. Invägning har skett idag...på måndag börjar "det nya livet".



1 Ulla:

skriven

Den 11:e börjar mitt mer sundare liv. Det betyder inte att jag ska banta (även om jag har ganska mga kilo som egentligen borde bort) utan jag ska röra på mig mer och äta lite nyttigare. Jag har bestämt mig för att ta ett litet steg i taget. Det handlar ju egentligen om att bryta gamla vanor som sitter fast i ryggmärgen. Ha en go fortsättning på 2010!

2 Mormormu:

skriven

Får man haka på?!

3 Diana:

skriven

Aha!! Jag har alltid vägning på Fredagsmorgonen, eftersom vi har Fredagen som godisdag väger jag mig så långt från godisfrossandet jag kan..Haha!!

Smart eller lura sig själv..Skitsamma, det känns bra i alla fall ;)

Kram Di

4 Åsa:

skriven

Jag har smygstartat mitt "nya liv" med prommenader till o från jobbet varje dag nu sen ett par veckor. Det blir iaf 1,25 timmas prommenad om dagen. Men till veckan skall jag leta fream gymkortet igen också!



Ha det fint!

5 Margaretha:

skriven

Fy och tvi vad det är lätt att lägga på sig lite extra under helgerna.... suck....

Kram på dig

Margaretha

6 Lillaviola:

skriven

Oj du sa det jag har tänkt på ....och att skippa förändring är ingen lösning.

Lycka till!

7 Synne:

skriven

Jag hakar på....

Ska börja ett nytt liv här med. NU ska det ske...

Annars är jag rädd det går galet.

Inte så stora steg men det är viktigt att komma igång.

Så jag sägar bara lycka till, till oss alla som ska börja nu.

Kramen Synnöve.

Kommentera här: