Tänk vad konstigt det är...



...att man kan springa i "ekorrhjulet" länge innan man märker att man bara "går på" och inte tänker ett dugg på sin egen hälsa.
Det har varit mycket runt mig ett tag nu med energitjuvar i min närhet och med mycket "tjafsande" på jobbet.
I allt detta har jag glömt bort mig själv och inte uppmärksammat att jag bara blivit tröttare och tröttare.
Inte förrän igår när min vän A-C frågade hur det var med mig eftersom hon inte kände igen mig riktigt i min blogg...då började jag tänka till och kom på att jag faktiskt är rätt slut...
Tack för påminnelsen...nu gäller det att tänka om!!

1 Camilliondollar Baby:

skriven

Skickar över lite energi!



Kram

2 Ann Catrine:

skriven

Och jag som blev orolig att jag gått för långt när jag ställde frågan! Skönt att höra att du tog det på rätt sätt, det var bara av omtanke..

Hoppas verkligen att du hittar något sätt att låta de där tjuvarna stjäla av din energi!!! Hur det är på jobbet just nu kanske du inte kan påverka så mycket?! Jag vet ett sätt för dig att få lite extra påfyllnad, följ med mig på tisdagkväll på föredraget, och så mÅSTE vi ses över en matbit alt fika för att snacka lite skit!!



Massor av energifyllda kramar till dig vännen!!

3 Ann Catrine:

skriven

Vad fel det blev!!!

Menade NATURLIGTVIS att de skulle SLUTA stjäla av DIN ENERGI!!!!!!

4 Nina:

skriven

Vi duktiga flickor har lätt för att glömma bort oss själva. Ta hand om dig!

5 Åsa:

skriven

Var rädd om dig vännen, och se till att 'hålla i energierna'! Kram!

6 Synnöve:

skriven

Ja energitjyvar finns det gott om. Sådana ska man sålla bort och det fort.



Ta dig en välförtjänt paus, andas djupt och njut av den ljusa dagen nu, så är du snart ditt gamla jag igen.

Go bedring säger jag iallfall.

Kramen Synnöve.

Kommentera här: