Söndag



Rosor och choklad är en bra början på dagen.
=)

Det har varit en helt fantastisk dag idag också, sol från klarblå himmel och -4 grader.
Efter hundpromenaden på förmiddagen tog vi med korv och begav oss till byns grillkåta där det samlats lite folk för grillkorvs-lunch.



Resten av dagen har vi varit lata som sig bör efter en trevlig 50-års fest.
Gjorde Flygande Jakob till middag, det är nog det enda vettiga jag gjort under eftermiddagen.
Nu väntar vi på "Det vita snittet", ett program om lobotomi som TV2 visar kl 20.00.



Sen måste vi såklart se gänget från Köping också innan den här dagen är slut.

1 Ann Catrine:

skriven

Visst är det så att det finns två sidor av det vita snittet, men jag blev så himla berörd! Tänkte också på att jag i början av -70 praktiserade på Sidsjön, och jag kom plötsligt ihåg alla känslor jag hade då! Starkt program var det iallafall!

Nu ser jag VeteranTV, också det intressant, ikväll om medicinering hos äldre...



Massor av kramar vännen!!!

2 Pernilla:

skriven

Låter som en härlig dag.

/P

3 Gabbi:

skriven

Låter som en perfekt söndag med lagom slapp...

Ha en fin dag!

Kram

4 Ann Catrine:

skriven

Hörrudu... nu blir jag misstänksam... det var ju precis där jag blev skuren i somras.. det var alltså lobotomerad jag blev!! Det förklarar det mesta!

Uselt att skämta om kanske (F´låt), men det var precis där som de tittade in i min hjärna!

Kommentera här: