Sååå sur!!!

I går morse lämnade jag Tekla och Vera hos veterinären.



Tekla för sterilisering och Vera för vaccination.



Vera fick även vara på "dagis" där under dagen så hon skulle slippa sitta i bilen.
En mycket bra lösning tyckte jag, och hos veterinären hade man verkligen "gjort sig till" för att hon skulle trivas.

MEN...det var den suraste katt jag någonsin sett som satt i buren när jag kom för att hämta dom.
Inget "fjäsk" hade gått hem...Vera var sur som ättika!!!
Det är tur att hon är söt för hon visade verkligen inte upp sin charmigaste sida igår...





1 sweetmama:

skriven

Hi hi ja hade du väntat dig att dom skulle vara glada efter den behandlingen. Dom kanske trodde det var spa helg eller nåt på gång ;o)

Ha en fin dag!

2 Tant Ulrika:

skriven

Vera är SÅ lik vår Sören som vi förlorade i somras..kan inte sluta titta på henne :)



Kram



Ps! Ny tävling hos Tant o den i samarbete med en finfin inredningsbutik ;) Ds

3 Mija:

skriven

Ja en sur katt går det inte att fjäska för ;-)

4 Synnöve:

skriven

Tacka sjutton för det, att tvingas vara borta en hel dag. När man kan ha det gott hemma. Jaga mus och slappa i soffan....

Kramen.

5 Ann Catrine:

skriven

Sur, - men söt...



Hoppas du haft en mysig dag i Glada Hudik!!



Kramen!

6 Nina:

skriven

En sur katt ÄR en sur katt :) Hoppas det gått över nu.

7 Lotta från Småland:

skriven

De som aldrig haft katt vet inte hur sura de kan vara. Hade en katt som tjurade ett par dagar om jag varit bortrest. Trots kattvakt som fjäskade för honom. Matte skulle minsann skämmas för att hon lämnat honom hemma!

Kommentera här: