Panik!!



Min mobiltelefon har lagt av...PANIK!!!!
Det är bara att inse att jag är beroende.
I morgon måste jag nog iväg och skaffa en ny.
Får låna en Nokia av A så länge men jag är inte alls överens med det märket, men jag kan ju i alla fall hålla kontakt med omvärlden...

1 Lotta från Småland:

skriven

Förstår paniken, skulle min dator lägga av skulle jag få ett samanbrott förmodligen.

2 Mormormu:

skriven

Bara du inte mist viktiga (mitt t ex) telefonnummer också...

Trevlig lördagskväll!



Kramar

3 nillan:

skriven

Visst är man beroende..he he

4 Synnöve:

skriven

Men hur?

La den bara av?

Hoppas du får tag i en ny snart.

5 maria:

skriven

Det är inget roligt när mobilen inte funkar, den måste ju bara göra det :)



Må så gott !

Kram

6 Helena:

skriven

Min fungerar men med nöd och näppe så jag skulle också behöva skaffa mig en ny.

Inget jag prioriterar.

Datorn skulle jag inte kunna vara utan men mobilen är mindre viktig.=)

Ha en skön dag vännen!

Kram

7 Margaretha:

skriven

Oj fy....stackars dig !!! Jag är helt klart beroende också... Får nästan lite darr i benen om jag inte har med mig min nalle....lite pinsamt nästan ;o)

Kram

Margaretha

Kommentera här: