Måndag

Arbetsdag idag...jag gillar verkligen inte måndagarna...fattar inte varför dom suger sådan kraft från mig??!!

"Tell me why I don´t like mondays, tell me why....."



Efter jobbet åkte jag till Helena för att hämta ett kort jag beställt.




Fick en trevlig pratstund över en latte...hennes underbara vovvar var såklart också med...vilka personligheter dom hundarna är!!
Efter den pratstunden var tröttheten som bortblåst och jag gjorde några ärenden i Birsta.
Det var väldigt lugnt där idag...verkar som om kylan skrämmer bort kunderna.
När jag kom hem hade A middagen klar och sen åkte vi direkt över till våra grannar K & E för lite kaffe på maten.
Dagen har verkligen bara rusat iväg.

I morgon är jag ledig. Just nu är det -28 grader, fortsätter den här kylan även i morgon så tror jag att jag ligger kvar under täcket!!




1 Synnöve:

skriven

Godmorgon.

Måndagar har nog en dålig klang för de flesta.

Jag försöker se den dagen som en fräsch ny start. Funkar inte alltid kan jag säga.



Skön dag i god väns sällskap är aldrig fel.



Hur är det med Baloo föresten? Du har inte skrivit något om honom på länge.



Härär det 16 minus just nu.

Lagom det.

Kramen Synnöve.

2 Nettan:

skriven

Hoppas du får en mysig ledig dag !



kram

3 Nina:

skriven

Korna är köpta Svaningen i Jämtland.. in en liten lantortsbutik som hette Bjennbua (Björnboden). Har googlat på den men hittar inget, kanske är den nedlagd. Prova att googla... kanske hittar du något. Hojta gärna till åt mig då :)

4 my:

skriven

Låter himla mysigt att ha en dag under täcket när det är så kallt och rysligt ute! Njut du.. kram

5 Helena:

skriven

Ja du vet de där hundarna blir man ju liksom aldrig av med.

Där vi är där är dom.=)

Vi kanske ska ta en sväng på Birsta nästa gång vi hinner träffas.

Äta och shoppa är ju alltid mysigt.=)

Kram vännen & tack för den trevliga pratstunden!

Kram

Kommentera här: