Lycklig i hela kroppen...

...blir jag av det helt fantastiska vädret!
Sol från en knallblå himmel och massor med gnistrande snö.
Tog en långpromenad med hundarna och gjorde ett fikastopp hos A.
Kaffe och cupcake bjöds det på idag.
=)





Nu ska jag bara ta det lugnt resten av eftermiddagen och ladda för ett nattpass på jobbet.
Vad händer hos er idag?


1 sweetmama:

skriven

Gott med cupcakes !!!

I kväll blir det fredagsmys som sig bör ;o)

Ha en fin kväll

2 Synnöve:

skriven

Här har det varit en lugn dag. Solen var framme men det var kallt ute.

Nu sitter jag uppe och ser på OS invigningen. det ska bli skoj att det är igång.

Kramen og go vakt inatt.

Synnöve.

3 Gabbi:

skriven

Hej!'

Jag har lösenordsskyddat bloggen, vill du fortsätta läsa, så maila mig!!

Ha en fin dag!

4 my:

skriven

Mums Cupcake, sitter med nåt liknande nu :)

Och nån sol har jag tyvärr inte sett här neråt småland.. tyvärr.

Bra jobbat med kilona! Ha en go hjärtansdag kram

Kommentera här: