Jag har tillbringat...

...dagen med min kompis L i Glada Hudik.
=)
Shopping, mat och prat och årets första semla.
MUMS!!!

1 Mormormu:

skriven

Avundsjuk, jag är så avundsjuk!! Hudik!!! Semla!!!



Kram på dig!!

2 Lotta från Småland:

skriven

Mmmmums!!

3 Åsa:

skriven

Tack, jo, jag vet ju att det går över... det har jag läst mig efter alla vårar.



4 Synnöve:

skriven

Ännu mera semlor.....

Jag blir galen! Detta goda, söta, gräddiga, mandelmassiga finns ju inte här.....

Suck....

kramen.

5 Camilliondollar Baby:

skriven

6 Camilliondollar Baby:

skriven

Suck, vad blogg.se strular... Inte meningen att lämna tomma kommentarer.



Skulle säga att det lät som en härlig dag. Hade dock tagit en kanelbulle istället för en semla.



Kram

7 Olaellen:

skriven

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

Kommentera här: