Ett ovälkommet besök



Fick återigen ringa jobbet och sjukskriva mig idag...Mr Migrän på besök.
Börjar "gå till mig" nu men det blir en lugn kväll i tv-soffan i kväll  för mig även fast jag hade andra planer för kvällen.
=/

1 Ann Catrine:

skriven

Tycker du har den där grabben på besök alldeles för ofta! Du vet Solveigs dotter, hon får botoxsprutor var 6:e månad för att slippa sin hemska huvudvärk. Funkar jättebra för henne!



Kram på dig, och hoppas du kör ut Mr Migrän nu!

2 SOFFIE:

skriven

å neej va jobbigt,Krya på dej å hoppas du får en god natt

3 Åsa:

skriven

Usch din stackare... du har haft migrän ofta nu ju... Hoppas det är bra till i morgon!

4 Nettan:

skriven

Hoppas att mr migrän gick till slut !



Ibland blir inte dagar eller kvällar som man tänkt.

Tur att det finns fler. Ha ha !



kram

5 Nettan:

skriven

Stackars! Jag lider med dig som vanligt!!

6 Gabbi:

skriven

Fy 17!!!

Hoppas att du mår bättre idag!!

Ha en fin fredag!

Kram

7 Synnöve:

skriven

Han dyker upp vid de mest opassande tillfällen den där.

Hoppas du blivit kvitt honom nu iallafall.

Kramen Synnöve.

8 Sussi:

skriven

Jä..la skit alltså!! För lite cola/koffein?? Hoppas du repar dig tills lördag kväll. Ses då!Ha dé.

Kommentera här: