Det blev...

...köp av en snöskoter för A igår.
Eftermiddagen tillbringades med våra grannar A och P, skotrar, kolbullar, grillkorv och kaffe.
En härlig dag med sol från en klarblå himmel.
Tyvärr blev jag påmind om varför snöskoter aldrig stått högt upp på min önskelista...min rygg fixar inte skoteråkning...
Dagen avslutades med att jag gråtandes fick kliva av och gå!!!
Gjorde så jäkla ont i bäcken och rygg.
Så det blev hem till sängen som avslut på dagen...vi får skaffa en kälke som jag kan åka på...eller så får jag vara chaufför och A passagerare...

1 Gabbi:

skriven

Aj då...Annars e de kul med scooter...

Hoppas att du piggar på dig!!

Kram

2 Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg:

skriven

Ajjdå, krya!

3 sweetmama:

skriven

Aj aj aj fixar inte heller sånt som dnsar så där, skotrar motorbåt som slår mot vågorna.... Skulle alltså behöva något fjädrande att sitta på så dunsen inte blir så hård en sittring kanske eller kudde under rumpan ;o)

4 nilla:

skriven

Hej du

Synd hoppas att du mår bättre i dag för det är ju sjukt roligt att åka skoter

5 Ann Catrine:

skriven

Ajajaj, det vill mycket till innan du ger upp! Stackars dig!Hoppas det är bättre nu, du får köpa en sån där stödskena som proffsåkare har...

Kramar!

6 Camilliondollar Baby:

skriven

Trist, eftersom skoter är ju så kul. Men åka släde kan vara riktigt kul det med.



Hoppas ryggen blir bättre.



Kram

7 Synnöve:

skriven

Oj då, inte så kul det där.

Hoppas ryggvärken går över iallafall.

Men A har ju nått att använda nu när han ska ut på snöklädda åkrar och titta till sitt domän.

Kramen och go bedring.

8 Elli<3:

skriven

Hej, hur har dagen varit? Och har du gjort något särskilt :)?

9 Elin:

skriven

Åh, jag åkte skoter med en kompis som bor i fjällen. Det är superkul ju! :D

Ha en bra kväll!

/ Elin

10 Maja:

skriven

Vad härligt med ny skoter och lite åkning, trist dock att din rygg inte pallar det:S

11 Abelmoa:

skriven

NICE SITE WELL DONE

Kommentera här: