Summerar 2010...

...och konstaterar att det har varit ett av de sämre åren i mitt liv.
Vi har varit direkt drabbade av tråkigheter och även många i vår närhet har varit drabbade.
MEN...trots allt jobbigt som varit så finns det en massa saker att glädjas och vara tacksam över.
Det gäller att plocka "russinen" ur 2010:s kaka, för det finns många.
Med förhoppningen om ett fantastiskt 2011 vill jag önska Er alla

¸¸.•*¨*•♫♪ ♥ Gott Nytt År ♥ ♪♫•*¨*•.¸¸




1 Marie-Louise:

skriven

Gott Nytt År!

Då önskar jag att ert 2011 blir mycket bättre.

2 Lotta:

skriven

Jag önskar Er ett mycket bättre 2011, Gott Nytt År

Kram

3 Eva Å:

skriven

Gott Nytt År på er också! Jag tycker ni har haft ett väldigt tursamt 2010, det är inte många som drabbats av en hjärntumör och gått så lyckosamt ur förloppet, allt gick fort och hans återhämtande är näst intill mirakulöst. Jag tror att allt som händer har en mening, tråkigt som bra. Ni har säkert gått starkare ur detta och banden mellan er är säkert även de starkare nu. Ha ett Gott Nytt År så hoppas jag vi ses snart!

4 My:

skriven

Massa nyårskramar och hoppas på ett bättre 2011 för er del!

5 Sandra:

skriven

Hoppas på ett bättre år för er 2011,Gott Nytt År! :)

6 Ann Catrine:

skriven

Eva Å sade allt som behövde sägas!!

Så bra! Så sant!!



*•.¸¸❤ En nyårskram från mig till er!❤¸¸.•*

7 Vaniljis:

skriven

Hej! Har läst ikapp mig på din sida nu och måste säga att mina ögon tårfylldes vid flera tillfällen. Vilken kämpe din A är och vilken tur han haft. Hoppas Ni får ett UNDERBART 2011!! Kraaam

8 Trolda:

skriven

Gott nytt år till er också, tack!!!



Trolda - =D

9 Junitjej:

skriven

Hoppas att ditt 2011 blir bättre!

GOTT NYTT ÅR!

10 Christina:

skriven

Ha en bra fortsättning och 2011 kommer att bli bättre!

11 Hypofysen:

skriven

Hoppas innerligt att ni får ett fantastiskt 2011! Kramar

12 eym:

skriven

hej! :)

riktigt fin blogg!

har ditt 2011 börjat bra då? :)

god fortsättning/eym

Kommentera här: