1 Mia:

skriven

Det ligger liksom en liten känsla av hopp i det, att få vårkatalogerna... L

2 Marie-Louise:

skriven

Jag har också fått dessa kataloger och jag kan hålla med, det finns en hel del som jag skulle kunna tänka mig.

3 Lotta från Småland:

skriven

Har fått ett par stycken men inte kollat så mycket i dem ännu.

4 sweetmama:

skriven

Ja det ger lite hopp om att det finns ett slut på snöeländet. Jag har även fått H&M Jotex och La Redoute

5 Nina Lindh:

skriven

Fick en Elloskatalog.. fast jag handlar mest på Cubus i stan.

6 Carina:

skriven

Ellos har kommit men ligger fortfarande i plasten!

Vill önska er ett riktigt Gott Nytt År :)

Kram Carina

7 Hanna:

skriven

Jag har också fått dessa + Jotexkatalogen. Är himla sugen på nya gardiner i kök och sovrum, ska kika lite närmare vad som finns....Tack och lov att vi går mot ljusare tider :)

Kommentera här: