Kan väl inte tro...



...att det kan komma mer snö nu?
Snödjupet här är nu ca 1 METER!!!

1 Mia:

skriven

Det är inte klokt! Vi har bara 25-30 cm!!! Men ok, jag vet att det kommer mer så småningom... :-))

2 soffie:

skriven

verkar som hela landet har mycket snö men i Karlstad har vi inte alls de mängderna,

jobbigt med all snö nu ,vill ha vår NU!!!!

3 Mossfolk:

skriven

Det slog mig alldeles härom dagen, hur lite vädret påverkar när man bor i staden. När jag tycker att det är fint när ny vit snö täcker den gamla gula oh bruna i staden sliter mina gamla arbetskamrater i snödjupet på landet. Kontraster... :)

4 E-B:

skriven

har legat nere m bloggen, vet inte heller hur jag gör fortsättningsvis...

men ville önska gott slut o gott nytt!

inte besökt dig här på ett tag men läser att din A tillfrisknar efter en operation, så oerhört skönt!

allt gott!

Kommentera här: