Vi gjorde ett besök...

...hos vår kompis A och hennes hundar igår i hennes nya och helrenoverade jättegulliga hus.
Jag blev superinspirerad att dra igång renoveringen av vårt hemska kök...min A fick några grå hårstrån till.
;)

Tog några bilder på vovvarna...gammel-tanten har jag känt sen hon var valp, nu är hon 13 år.
Vi ses alldeles för sällan, hoppas vi kan få till en träff snart igen.











Efter en tur till Birsta för några ärenden lyckades jag på hemvägen få A att stanna till på Blåberget och deras recykling.



Där funns hur mycket möbler som helst till en kostnad av "lite och ingenting".

Jag hittade äntligen ett bord som jag kan använda som planteringsbord.
Perfekt höjd för mig och stadigt och rejält.
100 kronor fick jag betala för det.



Sen hittade jag också ett bord i perfekt storlek för vårt vardagsrum.
60 kronor för det.



En lyckad dag på många sätt igår alltså.
=)

1 Sveinelsa:

skriven

Follow your dreams, you can reach your goals.

Kommentera här: