Vart sjutton tar tiden...

...vägen när man har roligt??
Lördagen var sedan länge inplanerad med min jobbarkompis A-S för en loppis-runda.
Planen var att vi skulle hinna med MÅNGA loppisar.
Men när man har roligt så rusar tiden iväg och loppis, det är verkligen kul.
=)
Vi hann i alla fall med 4 olika ställen och jag fyndade som vanligt.



Underst ligger en skinn-jacka så nu behöver jag inte frysa i vinter.
;)
147 kronor för allt detta.



Glömde visst påsen med de 6 STORA vinglasen på förra fotot, 25 kronor för alla 6.



Jag hade också tur och fick med både rensade lingon och en burk med torkade murklor från A-S.
Vilken härlig fyndar-dag!!!

Kvällen tillbringade jag och A med våra grannar L & L.
Årets första kräftor med tillbehör är nu testade.
Så gott och en mycket trevlig kväll!!
=)



Kommentera här: