Nu börjar det ...

...kännas i kroppen att semestern närmar sig sitt slut, bara 9 dagar kvar nu.
Har fortfarande en hel del ogjort som jag bestämt att jag ska göra så nu gäller det att sätta fart.
;)

Började dagen idag med att skjutsa mamma på en handlingsrunda. Jag hade också ett par saker jag skulle handla men av någon anledning hade jag bilen full av prylar när jag kom hem...mycket underligt hur det kan bli.

Eftermiddagen tillbringade jag sen under en parasoll i solskenet på VildaEllas altan.
Under samma parasoll satt också Annica, TokigTossa och MormorMu.
En mycket trevlig eftermiddag med gott fika och prat om allt mellan himmel och jord.
Undrar om det kan bli surrigare runt ett bord?
;)

Tack tjejer för att ni delar med er av både "glädje och sorg".




Vem sammankallar till nästa träff??
=)

1 Trolda:

skriven

Vad mysigt att träffa andra "Bloggisar" sådär för lite "skvaller"...;-) Och tänk att man alltid kommer hem med något nytt även om det inte ens är en själv som skall handla...det liksom HOPPAR på en varor...;-)



Trolda - godmorgon! =D

2 kats:

skriven

Så härligt det låter. Fika med trevliga människor,...finns de nå bättre ?! :D



Åh så mkt svamp du fått... gott gott

3 Mia:

skriven

Mmmm, ser ut som ett riktigt gammaldags kafferep, gud så härligt!!!! Och sällskapet gör ju inte det hela sämre :-))

4 my:

skriven

Vilket fint kak-fat!

Och 9 dagar, en evighet ju! :) Kram

5 Helena:

skriven

Ja vi hade en jättemysig eftermiddag.

Altanen visade sig från sin bästa sida....inte alls läskigt varmt där i tisdags.

Vi måste träffas snart igen.

Kram!

6 Carina:

skriven

Låter alldeles otroligt trevligt :-)

Kommentera här: