Många skriver...

...och pratar om sin besvikelse över att sommaren är slut och visst, sommaren gick alldeles för fort,  men jag njuter av hösten också.
Härligt krispig luft, fantastiska dofter och så svamp-plockningen såklart.
=)



Jag spanar efter trattisar nu på hundpromenaderna.

Idag har jag äntligen besökt Timrå Gårdsbutik.
Det är ett ställe jag tänkt åka till i ett par år men det har inte blivit av förrän idag.
Hade trevligt sällskap av VildaElla och MormorMu.

Jag blev verkligen inte besviken på denna butik.
Fantastiska saker från golv till tak och även fast vi var där i ett par timmar så såg vi hela tiden nya saker.








Kommer absolut att göra ett besök där snart igen.
Butiken har ett café också så i "halvlek" tog vi en fika för att smälta intrycken och samla kraft inför de slutgiltiga shopping-besluten.




Jag hade kunnat handla massor men fick hejda mig.
Kommer jag hem med för mycket åt gången så blir det svårt att smuggla in sakerna så inte A ser dom .
;)
Detta fick följa med mig hem.









I den här ko-serien fanns många fina saker, visst är den underbar?


Vi hann även med ett besök på Erikshjälpen i Timrå men där gjorde jag inga fynd idag.


På vägen hem så stannade jag till på biblioteket och hämtade böckerna jag beställt.
Nu har jag en rejäl att-läsa-hög som innehåller både böcker och tidskrifter så nu är det dags att krypa ner i sängen och börja beta av den högen.



A jobbar i natt så jag kan läsa, prassla och sprida ut mig hur mycket och hur länge jag vill!!
;)






1 Ann Catrine:

skriven

Tack för idag!



Ser du lånat När Livet Stannar, den är fantastisk, men ladda med näsdukar...



Nattinatti

2 Helena:

skriven

Tack för en underbar dag.=)

Du köpte så fina saker.....det där hjärtat är underbart.

Härligt med en massa bra böcker.

Kram vännen!

3 Camilliondollar Baby:

skriven

Härliga bilder.

Kommentera här: