Känner mig fortfarande...

...helt dagvill efter semestern. Den där känslan för vilken dag och tid det är känns som bortblåst.
Idag har det i alla fall varit en LEDIG dag.

Var med Baloo till veterinären för vaccinering på förmiddagen och sedan träffade jag mina vänner E och A-L för en lunch och en pratstund.
A-L har jag inte träffat på säkert 15 år men det kändes som om det bara var några veckor sedan.
Fantastiskt att man liksom bara kan "ta upp tråden" sådär.
=)

Förhoppningsvis dröjer det inte 15 år tills nästa gång.

På vägen hem stannade jag till en stund på Fyndlagret för att få loppis-begäret dämpat.
Behövde köpa nya ytterkrukor till hallen, och eftersom dom förmodligen inte kommer att hålla så länge pga att katterna river ner dom så passade det perfekt att köpa två nya för 10 kronor styck.
Hittade två amplar och en bok också.
Totalt 80 kronor betalade jag.



När jag kom hem så hade RUT varit och städat igen.
Underbart!!
Var bara att plocka fram dom nya mattorna och lägga på.


Detta är verkligen vardagslyx på hög nivå!!
=)


Nu ska jag ta en promenad till grannen A för lite fika och säsongsavslutningen av Sommar med Ernst.





1 Ann Catrine:

skriven

VA!!!???!!

Ser du inte Välkommen Hem på3:an!!!!???

Jag bälar som en tok...

2 Lotta från Småland:

skriven

Hur är det med Baloo nu? För det var väl han som blev opererad?

3 Evelina:

skriven

svar: tack så mycket=)

4 Carina:

skriven

Har min lediga dag idag :-)

Måste vara underbart att ha en Rut som kommer och sveper över hemmet, toppen!

5 Hypofysen:

skriven

Vilka snygga mattor!

Kommentera här: