Jag gillar verkligen...

...semester-lunken.
Få ta dagen som den kommer och göra det man vill...underbart!
Men nu börjar det kännas i magen att semestern närmar sig sitt slut.
Mycket som det var tänkt att jag skulle göra är fortfarande ogjort och det känns inte riktigt bra.
Men förhoppningsvis får vi njuta av en lång härlig höst där det kommer att ges tillfälle till att göra både roligheter och "måsten".



Som idag då.
 
Det roliga var ett besök hos TokigTossa.
=)
Hon fyller år idag så där bjöds det på smörgåstårta.
Grattis igen!!
Fick också tillfälle att träffa hennes dotter och barnbarn.

Sen var det "måstena" då...det verkar som listan aldrig tar slut...Suck!

1 Carina:

skriven

tror nästan alla har lite av en jobbångest sista helgen på semestern. Men har man bara varit på jobbet 2 timmar är man inne i allt igen :-)

2 Synnöve:

skriven

Hallå i stugan.

Länge sen jag var hos dig på besök. Men nu äntligen kommer jag en tur.

Ska läsa ikapp så jag vet hur din sommar varit.

För mig är det här den bästa tiden som kommer nu. Ingen stess. Ingen vart-ska-vi-åka-på-semesterstress, inga grillmåsten, inga badmåsten, utan bara ta det lugnt.

Tur vi är olika.

Kramen på dig.

Synnöve.

3 Jayne:

skriven

mmm det finns roliga MÅSTEN och mindre roliga måsten..så är det bara!!!!

Jag har också tagit en semester till att bara vara... folk frågade vad jag skulle göra och mitt svar blev:Jag vet inte än... får se vad jag känner för. LJUVLIGT!!!!

Hade fyra veckor och en av dem kom syster med make och barn...men annars bara njöt jag..mestadels.

NU är vardagen och verkligheten tillbaka och måstenlistan fylls... men men men...

4 Annica:

skriven

Tack! Stoltaste låtsasmostern i stan!

Tack själv för en helt underbar eftermiddag. Så härligt att få skratta gott!

KRAM!

5 soffie:

skriven

man kommer så himla lätt in i den där härliga semesterkänslan ,jag skulle kunna va löedig jämt för jag har massor av saker att göra så jag tror ej jag skulle tröttna på att gå hemma,

ha det gott

Kommentera här: