Helgrapport

Fredagens träff med mina gamla jobbarkompisar från Filmstaden-tiden blev precis så trevlig som jag hoppats på.
A, som bott i Australien de 3 senaste åren, gjorde mig med sina berättelser om landet ännu mer övertygad om att jag någon gång ska besöka Australien.
Hon rekommenderar att stanna minst 4 veckor så det krävs alltså en hel del planering och sparande för att ro ett sådant projekt i land.



Mat och prat i massor och tiden rusade som vanligt iväg när man har trevligt.
=)

Lördag började med sovmorgon, sen var det bara att sätta fart och stöka undan måstena innan det var dags att åka upp till A:s exfru A-K och hennes man S.
Jag och A-K är båda lika galna i Tomas Ledin och när han skulle göra en enda spelning i sommar så var det såklart givet att vi skulle vara på plats!



Vackert väder blev det också så det var helt perfekt.
Ledin är den artist som alltid har hört sommaren till för mig.



Att han bara blir snyggare för varje år gjorde inte saken sämre.
;)

Efter konserten så blev det mycket gott att äta och dricka på altanen hos A-K och S.
Deras utsikt är helt fantastisk!




En mycket trevlig dag från början till slut.

Nu är det söndag igen då och mina semesterveckor försvinner i ett fruktansvärt tempo.
Tre veckor kvar nu.
Har klippt gräs och stökat på här hemma under dagen och i kväll är det avslutning på byns sommar-café.
Tror visst det blir hamburger-middag i dag.
;)



1 Sandra:

skriven

Lät som en bra helg! :)

2 Helena:

skriven

Vilken underbar helg du har haft.

Förutom den långa resan låter Australien lockande.

Kram vännen!

3 E-B:

skriven

Helt sagolik utsikt!

Tomas Ledin har jag lyssnat på live två gånger, Gävle o Halmstad, gillar honom också.

Kommentera här: