Vaknade...

...som vanligt tidigt när jag får sova.
Är det inte typiskt?
Blev en timmes läsning innan jag klev upp och tog en promenad med hundarna.


Det hade varit ett par minusgradet i natt så idag var hundarna rena när vi kom hem...det var dom INTE igår kan jag säga...lera och grus upp över öronen.

Har även röjt av det värsta här hemma, inte lätt att städa när man för tillfället bor mitt i en byggarbetsplats men nu är i alla fall dammråttorna borta.




Bakade en kladdkaka också som ska ätas som efterrätt så nu får det nog vara slut på "duktigheterna" för idag.
;)



Brorsan och mamma kommer i eftermiddag och vi ska äta påsk-middag tillsammans.

Vad händer hos er idag?

1 soffie:

skriven

ha en mysig påskafton,

kram

2 Ann Catrine:

skriven

Inte mycket händer här, varit till Birsta en sväng.Haft mamma här på tacomiddag,och nu är jag mer eller mindre däckad. Blir en bok och tevekväll...



Påskkramar!

3 sweetmama:

skriven

Här har det också varit flitigt idag. Vårstädat ute och lite inne. Påskmiddagen spar vi till i morgon då döttrarna kommer

4 kats:

skriven

Men du... vilka snälla hundar du har ! Jag kan inte ens öppna mina ögon förrän de är på mig...nu då matte nu då..

Ja du denna sörja ute är förtillfället i tjäla... vi har haft flera minus i natt... men fram på dagen kommer den väl fram antar jag...



Må så gott

5 Lillaviola:

skriven

Du vet väl att det inte är dammråttor utan änglatofflor;-) och dem ska man väl vara rädd om?



Ha en skön dag/ Viola

Kommentera här: