Vad händer med tiden...

...på lediga dagar?
Den fullkomligt flyger fram!!



Började dagen med att åka till apoteket för att hämta ut Baloos mediciner.



Han behöver snart en dosett den lilla sjuklingen.

På vägen hem stannade jag till i grannbyn och drack kaffe och babblade med A en stund.



Vi testade Marabous nya choklad Passion & Chili...helt ok....men jag gillar ju ALL choklad...



Väl hemma igen så har jag stökat på hela eftermiddagen...det finns visst alltid något att göra.



Nu har jag precis kommit hem från en långpromenad. Gick och mötte A när han kom ifrån jobbet.
Känner mig riktigt nöjd med min lediga tisdag.
=)




1 Ann Catrine:

skriven

Du får alltid ut så mycket av dina lediga dagar! Hur bär du dig åt... ;-)

2 Synnöve:

skriven

Visst går tiden märkligt fort när man är ledig. Men du fick ända med det mest viktiga tycker jag.



Hur går det med din väninna A? Hoppas på att det går bra till slut.



Kramen och ge Baloo en klapp från mig.

Kommentera här: