Morgonen är här...

...och det är snart dags för mig att gå hem efter ett nattpass.
En mycket lugn natt  har det varit och det uppskattas.
Som tur är så finns datorerna att tillgå så man kan hålla sig vaken.
;)



Jag har precis tittat klart på den brittiska serien "Criminal Justice" som visats i svt i påsk.
Går fortfarande att se i svt Play.
Rekommenderas!!




Dags att ta tag i morgonsysslorna.

1 Lotta från Småland:

skriven

Sov gott!

2 Nettan:

skriven

Hoppas du får en skön stund i sängen när du komme hem från jobbet.

Själv åker jag som många andra snart iväg och hoppas få en bra dag !



kram

3 Gabbi:

skriven

Hahahha...skönt att du har att göra om nätterna ;)



Sussa sött nu!!

Kram

4 TokigTossa:

skriven

Sov gott nu gumman!

Kramen/Tossan

5 kats:

skriven

Oj så fin er hall kommer att bli... men huvva att gå på stegen... gå försiktigt !

6 Ann Catrine:

skriven

Såg serien nu när den gick på SVT, som vanligt med brittiska serier var den jättebra!



Sussagott vännen!

7 Synnöve:

skriven

Det var inte du som satt på tastaturet/tangentbordet iallafall tror jag.

Skönt att du haft en lugn natt. Ska du jobba flera nätter nu?



Ska nog gå in och titta på den där serien tror jag. Inte sett ett enda avsnitt.



Sov gott nu.

kramen Synnöve.

Kommentera här: