Last chance Harvey



New York-bon Harvey Shine har tappat känslan för att komponera säljande jinglar till reklamfilmer. Tyngd av oron att kanske förlora jobbet åker han till London för sin dotters bröllop, men påminns snart om den spruckna relationen till ex-frun och familjen. Besluten att åtminstone rädda sitt levebröd flyr Harvey bröllopsfesten för att flyga hem igen, men missar planet och får sparken via telefon. När allt är som svartast träffar han Kate i flygplansbaren och ett samtal som kommer att påverka bådas liv inleds.

Mitt betyg: 3 av 5.

1 Ann Catrine:

skriven

Uppdaterade min beställningslista till bokbussen och upptäckte då till min stora glädje att Jonas Moström släpper en ny bok i början av maj! Tror den heter Mirakelmannen. Skrev genast upp den på listan...

Nattinatti

2 my:

skriven

Tack för tipset! tror jag ska hyra mig en film...rastlös som jag är.. eller inte :)

Kommentera här: