1 Camilliondollar Baby:

skriven

Tror nästan att jag också måste läsa den.



Svar; Jag kör ögondroppar som heter "Tilavist". Har gjort det i flera år och de funkar för mig. Man tar dem morgon och kväll. Kan varmt rekommendera dessa. Jag slipper det värsta kliandet. Får oftast problem på kvällarna, pga att man är trött och när man är bland nyklippt gräs. Sen kör jag tabletter och näspulver (Rhinocourt) varje dag, från början av april till slutet av juni.



Kram

2 Ann Catrine:

skriven

När jag läser hennes inlägg försöker jag tänka mig hennes härliga dialekt...muuums...

Hon verkar vara en härlig och äkta tjej!

3 a:

skriven

Är så lustigt när jag läser den... Jag läser liksom att det låter som hon i huvudet :) Tokigt...

4 Eva Å:

skriven

Jag tycker hon är totalt dum i huvudet, intelligens myra. Dock allt detta på ett charmigt och roligt sätt vilket gör henne underhållande att titta på, sen om man jämför med fru Anka och de andra "fruarna" är hon den som är mest sympatisk i sin framtoning.

Kommentera här: