Det har varit en...

...hård arbetsvecka för mig som är van att bara jobba 3 dagar per vecka, men det är bara att bita ihop.
;)
Var ju på resa till Piteå tisdag-onsdag och det var ett trevligt avbrott i det vanliga arbetet.
Våren var på gång även i Piteå men på sina ställen fanns det fortfarande massor med snö.




Hotell Furunäset som vi bodde på, det syns i bakgrunden på fotot, är ett gammalt mentalsjukhus som nu är ombyggt bl a till hotell.
Jag kan lova att historiens vingar sveper över området.

I morgon har jag veckans enda lediga dag så då är det återhämtning och uppladdning inför helgens arbete som gäller.
Jag har skrivit det förr...hur sjutton bär ni er åt ni som fixar att jobba måndag-fredag???!!!


1 Ann Catrine:

skriven

Jag frågar mig hur ni som jobbar överhuvudtaget fixar allt!? Jag varken orkar eller hinner trots att jag är friherrinna...



KRAM!

2 Synnöve:

skriven

Kul att se lite snö hihi.

Att bygga om ett mentalsjukhus till hotell var orginelt. Hoppas det fungerar bara.



Kos dig idag nu och ha en fin valborg.

3 Camilliondollar Baby:

skriven

Inga problem, jag sover lääänge på helgen. ;)



Kram

Kommentera här: