Citat om kvinnor

Kvinnor har ingen ursäkt för att de åldras.
Det som är karaktär hos Robert Redford är rynkor hos mig.


Jane Fonda




1 Carina:

skriven

ja men konstigt nog så är det ju så det är, man kan just undra varför egentligen!!

2 Åsa:

skriven

Appropå rynkor... Börje Ahlstedt sa i något sammanhang: Nu när jag äntligen supit mig till ett karaktärsfullt utseenden så har jag tappat minnet

3 Uffematten:

skriven

Lite orättvist är det allt!

Och en bilring runt lilla maggen på mig är pondus om den sitter på en karl...

4 maria:

skriven

Mmmm det ligger en del i den filosofin och det är inte rätt...Det ska vara lika för båda könen, varför ska alltid kvinnorna behöva göra om sig så mycket ?



Ha en fin kväll !

Kram

5 soffie:

skriven

hmm stämmer det där,

kram till dej

6 matte:

skriven

ja fy vad det är orättvist!

Kommentera här: