Vilken häftig känsla det är...

...när man träffar en blogg-vän för första gången!
=)
Det känns verkligen som om man är gamla bekanta...via bloggandet så får man ju reda på en massa om varandras liv, tankar och funderingar.
Tiden bara rusade iväg när vi satt och pratade...kändes inte som om vi hann prata klart så jag hoppas det snart blir möjlighet till en fortsättning i "babblandet".
Fick såklart träffa hennes hundar också...vilka härliga tjejer!!!

Efter besöket hos Vildaella så hade jag en massa ärenden att göra innan det var dags för nästa roliga grej, ut och äta med några gamla klasskompisar.
Vi försöker träffas några gånger varje år och det är alltid lika trevligt.
Åt gott på restaurang gjorde vi också.

Det här blev en riktig kompis-dag...en sådan dag som fyller mig med ny energi...härligt!!



1 Mormormu:

skriven

Vilen trevlig dag du haft!!

2 Helena:

skriven

Tack för igår.....det var så jättekul att äntligen få träffa dig.

Som sagt så gick tiden alldeles för fort.

Men vi träffas snart igen hoppas jag.

Härligt att kvällen blev trevlig.

Kram från mig och en massa pussar från vovvarna!

3 Nina:

skriven

Ja, det är kul att träffa Vildaella!

4 Tessan:

skriven

Låter som en supernice dag!! Ps. Ja har bytt bloggportal så kika gärna in för lite news;)) Ciao!

5 my:

skriven

Ja det måste va en märklig känsla, när man känner någon som man aldrig träffat...Har själv varit med om det, häftigt!

Kommentera här: