Snabba beslut...

...blir det ibland.
Idag tar jag ut en semesterdag och blir alltså ledig!!
=)



A har åkt med "gubb-gänget" till Åland nu på morgonen.


Jag trodde dom skulle åka senare på förmiddagen och det hade varit perfekt eftersom Baloo fortfarande sitter i buren och behöver rastas med jämna mellanrum.
Dom andra hundarna har ju hundluckan direkt ut i hundgården men det är svårt för Baloo att utnyttja när han är "inspärrad".

Att jag dessutom sovit som en kratta i natt på grund av ett muskelfäste i ryggen som gör ont gjorde inte beslutat om att ta en semesterdag svårare.



Nu tittar solen fram också så har jag tur blir det en SOLIG LEDIG DAG!

1 Anonym:

skriven

Gott med en "hastig" semesterdag. Hoppas ryggvärken ger med sig bara!



Du, ang bokmässan... nästa år kommer du och bor hos mig, så åker vi ihop! OK?

2 Frida:

skriven

ha en skön ledig dag.

3 Ana:

skriven

bara en dag ta ut fler hehe

4 Camilliondollar Baby:

skriven

Najs med oplanerad semester!



Kram

Kommentera här: