1 Lena:

skriven

haha. sådär kommer nog jag också att reagera.

2 vivan:

skriven

Det är bara a slänga sig i bilen och komma....logi ordnat!!

Kramen!

3 Mormormu:

skriven

Godafton!

Loppis & Markand i Huljen imorgon, öppnar 11.00



Nästa söndag dags för Svartviksloppisen...



De e mycke nu!



Nu ser jag Taggert TV4+ , ska koncentrera mig på det mordet..

4 Mormormu:

skriven

Större risk att Anna Skipper dyker upp, vet inte vilket skulle vara värst.. Skipper vs Rent hus experterna?!

5 AK:

skriven

Vilken trevlig blogg du har!



Jag hittade hit när jag googlade efter bilder på medicin... Lånade en bild till min blogg - hoppas det är OK?



6 MÖTLEY ANNIKA:

skriven

hej ett tag sen jag var här såg att du bott i njurunda en släkting till mej har järnvägscafet där var där i sommras L kram och trevlig lördag

7 MÖTLEY ANNIKA:

skriven

hej ett tag sen jag var här såg att du bott i njurunda en släkting till mej har järnvägscafet där var där i sommras L kram och trevlig lördag

Kommentera här: