Ett tungt besked

I går presenterades sparförslaget...jag undrar hur det kommer att bli...både personal och patienter drabbas hårt av detta...nu är det bara att vänta på beskedet om jag och A har tillräckligt många år för att få jobba kvar.

1 Sandra:

skriven

Usch, läste på ST, det är helt sjukt, de kan inte avskeda så många det fungerar ju inte, patientsäkerheten måste gå först! Håller verkligen alla tummar för att ni får ha kvar jobben, sjukt att man riskerar att bli uppsagd efter så många år som anställd tycker jag!

Kram!!

2 Mormormu:

skriven

Enl artikeln i ST igår skulle psykiatrin inte beröras. Stämmer inte det?

Håller tummar!

3 Mormormu:

skriven

Hur ska det gå med all specialkompitens?

Inte klokt!

4 kotten christel:

skriven

jag håller tummarna för er

5 maria:

skriven

Den bistra verkligheten..jag hoppas verkligen att ni får behålla era jobb..



Kram kram

6 Lotta från Småland:

skriven

Håller tummarna för att allt går bra!

7 Synne:

skriven

Jag håller tummarna för er bägge två.

Kramen synne.

Kommentera här: