Citat om kvinnor

Det är dags att gå hem när du börjar likna ditt passfoto.

Erma Bombeck

1 Mormormu:

skriven

Jojustja! Var tvungen glutta på passet, hemska tanke! Rugguggla!



Nattinatti!



(imorgon kommer (kanske, om hennes dagsform är OK) Sanna på besök! Vi måste ta oss ner till henne vi också snart)!!

2 Mormormu:

skriven

Då lär vi prata ihop oss! Vore ju trevligt göra det nu under hösten! Kram!

3 Mormormu:

skriven

Näe, hon bloggar inte, är rädd hon ska uppleva det som ett ytterligare stressmoment. Hon sätter alltsi så höga krav på sig själv!

Tror hon läser din blogg, men kanske inte törs lämna kommentarer?! Brukar kalla sig Stintan.

4 Borthy:

skriven

Hemska tanke :-) Finns det någon som är snygg på sitt passfoto? Inte ens mina barn är söta i passen!

5 Gabbi:

skriven

Hahhahah

Då borde jag inte fått gå ut från början ;)....Jag ser hemsk ut!!!

Ha en fin söndag!!

6 eva Å:

skriven

Mitt pass gick ut för flera år sedan så börjar jag se så ung ut så stannar jag nog kvar där jag är!!

7 Maria:

skriven

Jag har då aldrig gillat att se mig själv på bild! Men det är förmodligen ovant för oss alla. Jag brukar säga till mina barn: Man rår inte för hur man ser ut, men man rår för hur man beter sig!

Ha de bra//Maria

8 my:

skriven

Önskar jag såg ut så nästan, några år yngre hihi

9 Inger Maryissa:

skriven

Ja, ofta tycker jag inte man blir så bra på passfoton eller på leg.

Det sista jag tog för mitt leg. gillar jag inte alls.

Men som tur är så behöver jag inte visa det så ofta ;-)

Kram

Kommentera här: