Äntligen!!

Jag är ledig idag!
=)
Ska bara på ett liiiitet jobbmöte sen är det dags för några ärenden på stan och det allra bästa, ett besök hos frissan.





1 Tina:

skriven

Ja de dära ledigdagarna....de är så välkommna o värdefulla. Najs! med klippning..brukar vara skönt.

Ha det gott!

2 Eva:

skriven

Oj, låter ju som en toppendag! :-)

Ha det så skönt!

3 kats:

skriven

Härligt att gå till frissan :o)



Skulle aldrig falla mig in att skriva ngt negativt... AV VILKEN ANLEDNING gör man det?... man behöver ju inte hälsa på den bloggen nå mer i så fall...

Skit i den där du... vi som är här gillar jätte mkt din blogg... så fortsätt som du gör... den tilltalar mig..



Snygg tunika/klänning du handlat.

4 Camilliondollar Baby:

skriven

Härligt med frissan.



Kram

5 Mormormu:

skriven

Gokväll i stugan/bloggen!

Finns väl inget negativt om din blogg!?

Hur mysigt som helst att läsa om din vardag, djuren, A,jobbet med mera!!



Jasså, du har varit till frissan du?! Har för mig du brukar dyka upp hos mig och visa nya frisyren.. men icke idag?!



Får se om jag får iväg detta nu, har problem både med kommentarer och inlägg, de bara försvinner (oftast), och någon gång dyker de upp i dubbel eller trippel upplaga..



Nu ska jag vandra runt lite bland favoritbloggarna innan det är dags för Little Britain kl 22.30



Nattinatti!!

6 Mormormu:

skriven

Gokväll i stugan/bloggen!

Finns väl inget negativt om din blogg!?

Hur mysigt som helst att läsa om din vardag, djuren, A,jobbet med mera!!



Jasså, du har varit till frissan du?! Har för mig du brukar dyka upp hos mig och visa nya frisyren.. men icke idag?!



Får se om jag får iväg detta nu, har problem både med kommentarer och inlägg, de bara försvinner (oftast), och någon gång dyker de upp i dubbel eller trippel upplaga..



Nu ska jag vandra runt lite bland favoritbloggarna innan det är dags för Little Britain kl 22.30



Nattinatti!!

Kommentera här: