National Target

Denna regniga och grå söndag har vi redan hunnit se den sjätte filmen om Johan Falk.



Johan Falk (JAKOB EKLUND) och hans kollegor på Göteborgspolisens elitstyrka GSI är mitt inne i ett tillslag av estniskt amfetamin när de plötsligt inser att de har med en mytomspunnen rysk maffi aledare att göra. Få har sett honom och ännu färre vet vad han heter. Han är bara känd som ”Mr K”. Johans infi ltratör i Göteborgsgängen, Frank Wagner (JOEL KINNAMAN), sänder ut budskapet att han vill göra affärer med någon som kan leverera stora mängder rent amfetamin. Och plötsligt är Frank inne i sin värsta mardröm någonsin när han inser att han håller på att infi ltrera Europas farligaste maffia, den est-ryska, bestående av f.d. KGB-offi cerare…

Mitt betyg: 4 av 5.

1 Nillan:

skriven

Halloj

Japp det regnar här oxå tog en cykeltur med vovven..ha det så bra kramkram

2 Helena:

skriven

Vi har inte sett någon av dem.

Idag har vi lyssnat klart på Dan Browns nyaste bok.

Tråkigare väder än så här kan det ju knappast bli.=(

Vi måste ses snart vännen.

Kram!

3 my:

skriven

Har tyärr inte sett någon än, har nåt att se fram emot då!

Och hjortron glögg lät gott du!

Kram

4 Mia:

skriven

Jag har tv genom Telia och där kan jag hyra film...såg att de här filmerna fanns där så det kanske vore idé att testa... L

Tack snälla du för lyckönskningen, kan behövas :-)

5 Emma-Pemma:

skriven

Mysigt med film-söndag... bara ligga & slappa & gosa.. vill åsså



Har själv plockat & tvättat lite. Fikat hos en vän.. Nu är det glögg & sen ett bad.



Hörs! ;)

6 Sandra:

skriven

Visst är dom filmerna bra!!

Vilken bra idé av er med musikal, längtar redan!!

Massa kramar!!

7 Maria:

skriven

Haha! Den tittade vi också på igår kväll!

Jag tycker att Falk-filmerna börjar bli bättre. De första var såå sega tycker jag! Så jag håller med dig om en 4:a.

Ha en bra vecka!//Kram Maria

Kommentera här: