Många olika känslor

Jag är överlycklig över att A fått reda på att han INTE förlorar jobbet i omstruktureringen, men samtidigt är jag orolig över att jag ännu inte fått något besked.
I morgon MÅSTE jag bara få veta!!!



1 Tina:

skriven

Håller tummarna för dig i morrn att det skall gå goda!

2 Ann:

skriven

Håller alla tummar!

3 Helena:

skriven

Jag vet ju hur jobbigt du tycker att det är att gå och vänta på besked så jag hoppas verkligen du får svar idag.

Håller tummarna för dig vännen.

Kram

4 Mia:

skriven

Håller tummarna för dig!

5 Ulla:

skriven

Grattis till mannen! ...och för dig håller jag alla tummar jag har

6 Lotta från Småland:

skriven

Nervös väntan! Skönt att en av er fått besked och ett positivt sådant.

7 Margaretha:

skriven

Här var det många som håller tummarna.... Jag håller mina också....

Kram

Margaretha

Kommentera här: