Lite läskigt är det...

...när jag är på promenad i skogen och hundarna vägrar gå mer än 5 meter ifrån mig.
Dom brukar alltid springa stora lovar medans jag går längst stigen men inte idag.
Björnfrossa??
=/

Jag hoppas björnarna har gått i idé nu men man vet ju aldrig...kan ju såklart vara lo eller varg också...

1 my:

skriven

Hua akta dig för dom...och för älgar och vildsvin!!!

2 Mormormu:

skriven

Jackie totalvägrade en gång, hon ville bara hem och in! Det visade sig att en björn varit bara några meter ifrån..

Lyssna på djuren :-)

3 matte:

skriven

ja hua säger jag med. Jag skulle allt få lite knädarr... speciellt björnar tycker jag är lite ...aningen obehagligt. De vill man inte träffa på oväntat men troligen håller de sig långt borta. De kan trigga på om hundar är med har jag hört... fast det kanske bara är snack, jag vet inte.

Här finns en massa vildsvin nuförtiden. De skulle jag inte heller vilja träffa på.

4 Ulla:

skriven

Björnar!!!...hjälp!!! Jag hade inte heller lämnat din sida

5 Lotta från Småland:

skriven

Onekligen spännande att gå i skogen hos er! :-O

6 soffie:

skriven

hua va läskigt har ni märkt av dem nära er.

ryser

ha en goo kväll

7 Nina:

skriven

Ja, detta har jag upplevt. Rädda hundar... och även att det luktat starkt rovdjursaktigt,och den gången var hundarna mycket rädda. Då gick vi hem.

8 Mia:

skriven

Inte för jag vill skrämma dig, men här uppe har man fortfarande sett björn....så be careful out there!

9 Louise:

skriven

Kolla in min veckans mans blogg. För att nominera dig eller din kompis, lägg en kommentar med den nominerade bloggens namn i inlägget



luoize.blogg.se

10 Carina:

skriven

Jag tror rovdjuren får lite respekt när du kommer med din stora flock.

Men visst tror jag dina hundar känner i luften att det är något i farten.

Har själv upplevt det....liten känner man sig allt då.

11 Anna:

skriven

Hua, dig vill jag inte följa med på promenad :-). Ha en skön helg!

Kommentera här: