Jag beundrar verkligen...

...er som jobbar dagtid måndag-fredag och ändå hinner/orkar fixa hushållssysslorna.
Nu har jag jobbar 3 dagpass på raken och här hemma förfaller det!!!
Jag fixar inte att städa utan dagsljus och nu är det ju mörkt hela tiden.
Tvättmaskinen går i alla fall idag.
Ett dagpass till ska jag göra i morgon så på fredag måste jag nog röja här hemma...



1 matte:

skriven

jo jag också, hur hinner vissa med. Tiden räcker liksom inte till och definitivt inte dagsljuset! Snart är det vår... visst då.

2 Åsa:

skriven

Fördelen att städa när det är mörkt, är ju att man inte ser skiten! ;)

Nä, ärligt talat, det är ju jättesvårt!

3 Mormormu:

skriven

Samma här! Kan helt enkelt inte städa om det inte är dagsljus..

Imorgon blir det Birsta på fm, på kvällen ska jag servera på en julauktion för "världens barn" i kyrkan.

Men på fredag, då blir det städning!!! Attans va jag ska jaga dammråttor! Och det ska bli sååå skönt!

4 Frida:

skriven

Jag har det så bra att min man jobba natt, så dom dagarna han är hemma städar han:)



Men jag skulle kunna göra som på bilden emellanåt hemma, fast med skyffel;)

Kommentera här: