Inför sämre tider

Idag ska jag jobba några timmar övertid, det gäller att ta chansen när den finns.
Nästa vecka kommer beskeden om uppsägningarna på jobbet...det ser inte bra ut...
=(



1 Emma-Pemma:

skriven

Usch usch... uppsägningar låter inge vidare...



2 Nina:

skriven

Men till slut måste det ju bli så att det är ingen som jobbar... med alla uppsägningar överallt. Trist!

3 Margaretha:

skriven

Fy så tråkigt.... Jag håller i alla fall tummarna för dig ;o)

Kram på dig

Margaretha

4 Åsa:

skriven

Aj då.... jag håller tummarna för er!

5 Åsa:

skriven

Ni får ta och flytta hit! Jag tror de skall bygga ut här...

6 Mormormu:

skriven

Håller alla tummar jag kan för dig och A!

Kram!

7 Lotta från Småland:

skriven

Vad trist det är med nedskärningar. Hoppas du klarar dig iaf.

Kommentera här: