Det har varit...

...en hektisk vecka på jobbet...nu är jag helt slut.
Måste vila upp mig i kväll så jag kan njuta av min 3-dagars ledighet sedan.



1 Anna:

skriven

Vilken härlig bild!

2 kotten christel:

skriven

hur går det med jobbet, fått något besked än?

håller tummarna här vet du...

3 Tant Ulrika:

skriven

Ny dundertävling hos Tant:



http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-tva-st-presentkort.html



..där TVÅ st presentkort från en finfin barnbutik ligger i potten! Kika gärna in o delta i den med =)



(Tipsar dig som tävlat hos mig tidigare! :)

4 Vaniljis:

skriven

Ha ha, det där är typiskt jag i soffan. Tack, jätteglad att jag fixade den. Vila för mig med. Ska förbereda 3 seminarium och jobba söndag... ;)

5 Hav utan hamnar:

skriven

Trevlig helg!



Mvh

/Hav utan hamnar

6 Hav utan hamnar:

skriven

Trevlig helg!



Mvh

/Hav utan hamnar

7 Pernilla:

skriven

Hoppas du kommit ifatt med vilandet så du har en massa energi till helgen.

Trevlig helg!

/P

8 Frida:

skriven

Ja det gäller att vara pigg när man väl är ledig.

9 matte:

skriven

haha härlig bild! ser riktigt skönt ut :D

Kommentera här: