Det blir inte alltid som man tänkt sig

Idag var planen för dagen att åka till S för en lunch-prat-och promenad-date, men eftersom jag vaknade med huvudvärk i morse så ändrades den planen snabbt till en stanna-hemma-och-kurera-sig-inför-nattjobbet-dag.



Mindre rolig planering alltså men så blir det ibland. Hoppas vi hinner ta igen det här senare i veckan.
Jag har tillbringat det mesta av dagen i ryggläge på soffan. Har sett en helt underbar film som jag ger högsta betyg och det händer väldigt sällan. Jag har sett "PS I love you". Helt fantastisk film!!!

Nu har jag precis kommit in från en promenad i lätt snöfall, äntligen vitt på backen igen.
=)
Dags för mig att vila en stund igen för i natt är det jobb som gäller.

1 Synne:

skriven

Hej vännen.

Huvudvärk är en pest. Man blir helt matt och utslagen.

Hade en sådan dag igår.

Idag känns det bättre. Har varit ute i skogen en sväng.



Förstår din oroliga mage. Det är inte alls bra att gå och vänta på omstruktureringar. Kroppen tar stryk av oron.



Har ni någon snö kvar? Här försvann den dagen efter ungefär....

Så nu är det grått, och mörkt igen...

Näe tror jag tröstar mig med en fika.

Kramen och go bedring nu då.

Synne.

2 Plogflickan:

skriven

Hoppas huvudverken är bortblåst nu, vet hur det är.

3 my:

skriven

Har sett sen, gillade den!

Och hoppas du piggnade till och ha en go natt nu, kram

4 Vivan:

skriven

Inte kul med skallevärk! Hoppas att det gått över nu iaf!

Nu snöar det här i Askersund, men det skall övergå i regn senare under dagen!

ha det, och var rädd om dig/ kramen!

5 Nilla:

skriven

Hej på dej

Hoppas huvudvärken försvinner och att det går ra att jobba må så gott

Kommentera här: