1 Pia:

skriven

Åh, så härligt med svalor! Men, en svala gör ingen sommar! Ha en fin lördag!

2 Carina:

skriven

Sitter lite halvdassig här på bloggen och leker idag...migrän käning :/

Men svalor...ja då är det sommar snart :)

Tack för tippset men hon bor i värmland vad jag förstod...blir lite långt för en höna det.

3 Carina:

skriven

Hi,hi envisheten har gjort att jag har små hönor levererdad till dörren i kväll :))

4 jayne:

skriven

hej

Visst är det härligt med allt uppvaknande...!!!

Här blommar jordgubbarna för fullt, äppleträdets blommor är borta... plommonträdets lika...

Ogräset växer så det knakar, blir en tur ut imorgon och rensa.. ska plantera en hortenisa också som jag fick av svärmor idag.

Ha en trevlig lördag

5 Mia:

skriven

Gud så fin design... Du vill inte fixa min? Har precis skaffat ny blogg och har skitsvårt för att fixa sånt. Hör av dig då, skulle varit jättetacksam!

6 Susanne:

skriven

Hejsan!!! Ja nu har våren satt igång med en riktigt fart jobbigt att inte kunna andas som man vill men så är det att ha astma, hur mår du? Ha en bra dag. Kram Susanne

7 Helena:

skriven

Härliga bilder.

Ja visst är det skönt att sommaren är på väg.

Ha en mysig söndag min vän!

Kram

Kommentera här: