Veckans steg



Måndag 16408 steg.
Tisdag 11741 steg.
Onsdag 10473 steg.
Torsdag 18843 steg.
Fredag 7341 steg.
Lördag 8339 steg.
Söndag 7145 steg.
1 Carina:

skriven

Våger knappt att tala om att jag har träningsvärk efter en timmes sparktur....otrolgt vad steg du gjorde förra veckan :0

2 Jenny:

skriven

Ojsan, glömde helt bort att det ens existerade ljudböcker :)



Herregud vad du har pinnat på flitigt, misstänker att jag bara tar kring 3000 steg / dag.

Dom dagarna jag är flitig vill säga, har blivit för "beroende" av bilen känns det som.

Tror nästan jag ska knäppa på mig stegräknaren och masa mig ut på promenad och se vad jag drar ihop på en vecka. Blev lite inspirerad tror jag :)

3 LillaNisse:

skriven

Va du är duktig, 80290 steg är ju i genomsnitt 11470 steg per dag, bra jobbat

Alla steg är bättre än inga steg, eller hur?

Kram

Kommentera här: