Vad händer i kväll?

Har inte hunnit med någon blogg-runda idag, nu är det dags för avfärd mot Gävle.
I kväll ska vi gå och se Ulf Lundell.
=)



Den andra höjdpunkten blir såklart att träffa "kidsen".



Jag önskar en en trevlig fredag...och glöm nu inte min tävling.
1 Carina:

skriven

Aha det är ikväll det är Lundell här i stan alltså,

har mer än dålig koll tydligen på Gävles evenemang!

Ha en bra kväll i stan då önskar jag er :-)

2 Åsa.S:

skriven

Å, vad kul att gå och se Uffe! Hälsa honom från mej! ;)

3 My:

skriven

Vad kul vill ha reccension sen! Vi ska se honom i globen nästa lördag! Ha så kul

4 Annelie:

skriven

Hoppas ni får en kanonkväll!

5 Maria:

skriven

Hoppas ni får en härlig vistelse där & en härlig kväll.

Tjing

6 Åsa:

skriven

Hoppas att koncerten är bra!

7 Helena:

skriven

Ha så kul.

8 Ulrika:

skriven

Åh..Ulf Lundell =D Vill oxå!!



Hoppas du får en überskön helg!



Kram

9 Plogflickan:

skriven

Önskar dig en bra helg!

10 Fia:

skriven

Jag krockade faktiskt med Ulf Lundell (gåendes alltså) i ett parkeringshus i Stockholm för ett par veckor sedan. Det var så att jag stötte ihop med en sur och tvär gubbe i dörren, och han såg så himla bekant ut, men det var inte förrän jag hade klivit in i hissen som jag kom på vem det var :)

Fast jag hoppas givetvis att du får en härlig kväll och får höra alla sköna låtar.

11 Lotta:

skriven

Lundell! Jag trodde inte han turnérade längre, men han har iof släppt en skiva.... Bra är han iaf!

Jag ska göra färdigt tårtan till i morgon och sen bara slappa.

12 Carina:

skriven

Ingen dum helg alls ni har framför er....tänk en sväng på mig när du kör förbi Hälsingland ;)

13 Bloggullet:

skriven

Hejsan, kul att komma hit till din blogg. Jag älskar Ulf Lundell, hoppas ni får trevligt på konserten.

Kramar

14 Mia:

skriven

Ha en häääärlig helg, där nere! L

15 © A N N I S P A N N I S - Design, tävlingar:

skriven

-> Tävling i bloggen, dataväska!

-> Uppdaterad Bloggdesign!

-> Jag hjälper till med Bloggdesign om du vill!



-> Vem vinner melodifestivalen ikväll?



Kramar!

16 Mija:

skriven

Hi hi..

Tänk om vi ses i vimlet!?

Va kul de vore... en bloggträff liksom.. :)



Kram på dig

17 Ulla:

skriven

Hoppas du har en bra helg! Med Lundell och kidsen

18 Lilltroll:

skriven

Hoppas ni fick en kul kväll!

Kommentera här: