Vad glad jag blev...

...när jag fick mycket beröm och en ordentlig löneförhöjning vid medarbetar-och lönesamtalet igår.
=)
1 Jeanette:

skriven

Grattis =)

Jo de e han

2 Sandy:

skriven

Grattis!!

3 Synne.:

skriven

Hej på dig.

Blev glad när jag såg din kommentar nu.

Får inga uppdateringar på din blogg längre...

Undrar varför....



Klart man matar fåglarna. De är ju fortfarande vinter.

Måste få tag i mera skinsvål eller späck. För hackspettarna är iviriga på det.



Får säga ett jättegrattis till löneförhöjningen.

Det är du värd alla gånger.

Nu ska jag baka klart mitt bröd.

Ha det gott.

Kramen Synne.



4 Nettan:

skriven

Va kul !

Det måste verkligen kännas skönt !

Grattis !

5 Lillan:

skriven

Vad kul:))))

6 My:

skriven

Grattis, bra jobbat! Kul med uppskattning!

7 bjorne:

skriven

Gott då blir allt roligare som har med jobbet att göra,känna sig uppskattad är bevis på att man betyder något och gör det man ska,får va nöjd med Ellas uppskattning jag men det räcker långt,ha en bra dag.

8 LillaNisse:

skriven

Va, roligt, det hade du säkert gjort dig förtjänt av...

Kram

9 Annelie:

skriven

Härligt =) Mer klirr i kassan och beröm är aldrig fel.

10 jane:

skriven

hehe sikken kul liten gumma!!!

hur läget idag då????

11 Anonym:

skriven

Oj...inte illa jobbat !!!

För du har nog inte fått det av snällhet från chefen

GRATTIS !!!

12 Lissen:

skriven

Men vad härligt att få uppskattning!

Förstår att du är glad och vilken bra motivation för att gå med "lätta" fötter till jobbet!!!

13 Camilla:

skriven

Men vad kul! Grattis så mycket:-)

Det är ju lite härligare att jobba när man får uppskattning!

14 Maria:

skriven

Grattis! I morgon ska jag iväg på mitt samtal.

15 kats:

skriven

tjo ho så kul...grattis..

16 kats:

skriven

jag igen, men glömde säga att hon är söt fröken mu...

Kommentera här: