Uppladdning

Nu ska jag laga lite mat och sen ska jag sova ett par timmar som uppladdning inför nattens arbetspass.
Jag hoppas som vanligt på en lugn natt på jobbet för då hinner jag kanske läsa lite bloggar under "vargtimmarna".
Så skriv mycket nu mina vänner!
;)
 Tryck gärna en gång på "den lilla svarta" också!

BloggRegistret.se

1 Fru Pusselbit:

skriven

Hoppas att det går bra på jobbet och att helgen blir härlig! =) kram

2 Lotta:

skriven

Hoppas du får en lugn natt! Mitt nästa nattpass är på fredag.

3 Eva:

skriven

Hoppas du får en lugn och bra natt!

Kram,

Eva

4 Bim HD:

skriven

Hoppas du får en bra natt...

Jodå, något har man fått till ;)

Må så grankott...

5 Helena:

skriven

Hoppas det blir ett bra pass.

6 Berit:

skriven

En eloge till dej som jobbar på natten, det är inte många som skulle ställa upp på.

Kram MrsBettan

7 Lillan:

skriven

God morgon! Eller i ditt fall god natt antar jag:)

8 Maria:

skriven

God morgon !

Du har väl gått och lagt dig nu, hoppas natten var lugn.



Må så gott !

9 Kattis:

skriven

Morrn!

Hoppas du hade nåt att göra på jobbet.

Här sitter jag själv för ingen har riktigt vaknat.....eh, nu hör jag maken bara för det, hihi.

Ha en toppenhelg.

KRAM

10 Maddo:

skriven

Vilken fin blogg! =) Hoppas diu får en bra dag! Kram

11 soffie:

skriven

ha en bra jobbnatt!

Kommentera här: