Trevlig kväll



Vi fortsätter med gårdagens tema...det blir mat hos vänner i kväll också.
Vi ska till våra gamla kompisar  M & M.
Jag erbjöd mig att göra efterrätten och då önskades Ananaspaj, så det ska dom såklart få.
Jag önskar er en riktigt trevlig kväll!!
=)
1 L:

skriven

hellooo my dear :D allt bra?

2 bjorne:

skriven

Annanaspaj ska bli gott på ön,tack för ditt val,kommer bli kul tror jag,ha en bra kväll.

3 Susanne:

skriven

Godkväll!!! Annanaspaj det är gott, jag ska fixa en citronpaj som jag ska bjuda mina kollergor på det blir tills tisdag. Kram Susanne

4 matte:

skriven

mmmm gott med ananaspaj :)

5 syren:

skriven

Annanaspaj är ju super gott! Trevlig blogg du har.

6 Synne.:

skriven

Visst är det kul att få gå bort och äta. Men det är nog roligare att ta med sig nått snadder på turen med.

Ananaspaj lät gott.



Plasthandskar är smart. Använder det till köttbullesmet och kyckling inte minst.



Nu ska jag faktiskt krypa i säng.

Du får ha en fortsatt fin lördagskväll.

Kramen.

7 LillaNisse:

skriven

Detsamma till dig, hoppas att ni haft trevligt och fått god mat...

Kram

8 Diana:

skriven

Om jag önskar mig en ananaspaj, får jag också det??

hihi!

Hoppas ni haft en trevlig kväll och att ni får en fin Söndag!

Kram Di

9 Mia:

skriven

Den där ananaspajen går inte av för hackor! MUMS!!!!

Kommentera här: