Solen ger energi



Vårsolen är som ett energi-piller!
Idag har jag redan hunnit med en massa av ute-akiviteterna och klockan är bara 11.00.
Skönt.
Jag är ju ledig idag och ska passa på att stöka undan en del som jag "lagt på hög".
Tyvärr är det inne-aktiviteter kvar nu men jag tror jag kommer att hinna med en eftermiddags-promenad i solen också.
Men först en blogg-runda.
1 Lillaviola:

skriven

Jag springer mellan solen ute och dammet inne.Snacka om att jag är effektiv! ( enligt mig alltså)

2 A:

skriven

Jag är inte speciellt effektiv idag =(

Men sol har vi...



Hur tyckte du att betablockerarna var?

Hjälpte det?



Kram

3 My:

skriven

Ja jag håller på och tankar sol på uteplasten, ljuvligt idag

4 Lotta:

skriven

Jag har mycket göra men min rygg kärvar. Men yngste sonen har fått stödhjul på sin "nya" cykel iaf och tvättmaskinen snurrar på.

5 Carina:

skriven

Instämmer,solen gör underverk med oss

levande varelser!

6 Eva-Marie:

skriven

Visst är det underbart med små solskenspromenader! Hoppas du fick njuta idag också. KRAM

7 LillaNisse:

skriven

Vilken ljuvligt väder, skönt att du är ledig idag då....jag jobbar sen kväll så jag hinner få lite sol i alla fall...

Kram

Kommentera här: